Obs Ändrat!!! MELLANDAGSBLUES med AUNT NANCY!!

OBS ÄNDRING!!!!!!!
MELLANDAGSBLUES på Quality Hotel, Vänersborg, nu på TORSDAG 28 dec. kl. 20! Kassan öppnar kl. 19.

Pga sjukdom kan Aunt Nancy tyvärr inte komma.
Men vi har lyckats hitta en väldigt spännande ersättare, nämligen

DAFGÅRD & TOMMY TRUMMA

Råsvängig duo som spelar groovig blues & skön soul.

Stefan Dafgård ( Instigators, Jim´s Combo) : Sång, gitarr & munspel
Tommy Johansson ( Voxhall blues ) : Cajón

Nya, häftiga
Bull´s Eye
avslutar kvällen med sin soulfulla blues. Bull´s Eye består har utökat sättning med en organsit och består nu av:
Frank Karlsen sång, Mathias Johansson gitarr, Magnus Fagerström orgel, Kristian Lind bas och Andreas Johansson trummor.

Bandet kommer från Vänersborg och startade för 4 år sedan. Bull´s Eye är numera välkända i blueskretsar i trestadsområdet och har gjort flera succéframträdande hos Bluesföreningen Blue Chain och senast i början av december på Muddy´s the Blues Club i Uddevalla! Bandet har också spelat på Åmåls Bluesfestival samt hos Göteborgs bluesförening. Bandet har agerat förband till artsister som tillhör eliten i bluessverige, bl.a. Clas Yngström och Rolf Wikström. Två tidiga upplagor av Bull´s Eye har förbandat på Mellandagsbluesen och fått många lovord och av både publik och arrangör. Bull´s eye levererar sina låtar med stor scennärvaro, fina solon och ett drivet komp.

Ring 0709-107177 för att boka bord och/eller biljett (receptionen på Quality har stängt under helgen) eller kom i god tid! Kassan öppnar kl. 19.

Quality erbjuder bluesbufé inkl en valfri dryck för 169,- !! Som hittat!

Entré: medlem 150,- , övriga 200,-
Kvällens specialerbjudande: Medlemskort + entré: 300,- !! – Ger dej massor av häftiga musikupplevelser med kraftig rabatt under hela våren + Jazz på Terrazz!

Du får 50% rabatt på medlemskortet och 25 % på kvällens entré!!