Bli medlem i Vänersborgs Musikförening och få rabatt!

Bli medlem!

Som medlem får du, när du visar giltigt medlemskort, rabatt på biljettpriserna, information om kommande program och speciella medlemserbjudanden. Framför allt är du med och stödjer verksamheten. Medlemskort kan du köpa i anslutning till konserterna. Du kan även betala via internet eller betala med inbetalningskort. Glöm inte att texta ditt namn, adress, e-postadress och telefonnummer på inbetalningskortet!

Detta får du i ditt medlemskap:

• rabatt vid konserter arrangerade av Vänersborgs Musikförening
  • medlemsrabatt vid konserter arrangerade av Trollhättans Konsertförening
  • medlemsrabatt vid konserter arrangerade av Collegium Musicum i Uddevalla
  • rabatt hos alla arrangörer i Västra Götaland som tillhör Riksförbundet Svensk Jazz
  • rabatt på Fasching i Stockholm
  • rabatt vid prenumeration på tidningen JAZZ
  • information om kommande konsertprogram och speciella medlemserbjudanden i Vänersborg
  • rabatt på konsertresor
  • möjlighet att påverka Musikföreningens verksamhet och utbud och därmed också musiklivet i vårt område

Medlemsavgiften per konsertsäsong (höst/vår) är 300 kronor. Betala på Bankgiro eller Swish (se nummer nedan), så skickas medlemskortet till dig inom någon vecka. Du kan även köpa det i anslutning till en konsert eller i receptionen på Folkets Hus i Vänersborg.

Kontakt: Ordförande Bengt Andersson, Utmarksgatan 11, 462 41 Vänersborg, mobil 070-910 71 77, e-post: benan.andersson@gmail.com

Bankgiro: 5322-8870
Swish: 123 091 21 05

Reservation för eventuella ändringar.
Arrangörerna reserverar sig för eventuella ändringar i programmet. Förköpsbiljetter återlöses av arrangören vid inställda arrangemang.